Alla inlägg den 5 april 2008

Av Pernilla Salo - 5 april 2008 22:32

Nu sitter jag i mina gula mjukisbyxor.

Kvällen är fortfarnade ung för vissa. För andra är det sent, vissa kanske till och med borstar tänderna i just denna sekund. Någon kanske precis just nu tappar ett glas i golvet. Hos någon brinner det. Och det är hemskt att tänka så, men jag gör det ändå. Rätt ofta också.


Look what you've done, you made a fool of everyone.



Av Pernilla Salo - 5 april 2008 15:36

I går var jag och tove på bio. Vi såg 27 dresses, och den var jättebra. Jag och tove bröt ut i ett gapskratt på den sorgliga delen. Haha, gissa om vi fick blickar på oss? Haha, men det var det värt!


Som på den gamla goda tiden.


Nu, snart ska vi bowla, och jag kommer äga! Eller nej, det kommer jag inte. Men det blir kul. Sen ska vi ut och äta, hela familjen.


Och jag är glad, min syster är hemma.


Jag, mamma och sandra har varit och shoppat också. Fick min gula mjukis-dress jag tjatat om, och en ny vårjacka. JA! Nu kommer våren. Yääääääs!


Intressant inlägg? Ehm, nej!

Men jag skriver kankse ikväll.

Ha en bra dag och kväll.


<3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards