Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Pernilla Salo - 30 juli 2008 11:30

En vacker morgon trots det inte allt så vackra vädret. Såg på SVT's väder förut, och det kanske till och med skulle regna sen. Så antagligen blir det inget bad idag. Vi skjuter fram det som allt annat. Men såklart har jag en reservplan vilket inkluderar tove och shopping. Vi får se om hon nappar på idéen?!


Ska träffa Sofia ikväll vilket jag inte gjort på länge. Har saknat fisen något så fruktansvärt. Och på fredag åker vi till PIP-festivalen och ser Håkan på nära, nära avstånd.


<3

Av Pernilla Salo - 30 juli 2008 02:48

Hemma igen. Och det känns så otroligt skönt. Fick se en massa breda leenden från kind till kind idag. Nu känns det nästan som om bitarna faller på plats. De flesta börjar på och komma hem och snart känns allt som normalt igen.


I morgon ska jag ta mitt första dopp utomhus i en sjö. Har inte gjort det på hela sommaren. Har knappt badat alls. Räknade och har nog kommit upp till ca: 4 gånger. Och det är alldeles för dåligt enligt mig själv. När blev jag en sådan badkruka? Finns bara en sak att göra nu, ändra på det!


Jag har glömt saker jag så gärna vill minnas. Hur minns man dem?

Jag ska sova på saken.

<3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards