Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Pernilla Salo - 13 mars 2008 22:28

Ja, har suttit och kollat på FBK matchen !  1-1 i matcher nu. Jättebra killar tycker jag. Kollade dessutom med Sofia, jätte trevligt. Längesen vi gjorde något utanför skolan. Men du har ju nästan aldrig tid, så kanske därför. Du har en massa annat, träningar och sånt som inte jag har nu, så rätt logiskt!


Men nu ska jag nog sova. Tänkte att jag bara ville säga godnatt och kommentera en sak Johan berättade för mig förut.

Att mina skratt antingen låter så här : " hahah, oj", eller som om jag sväljer mitt eget spott. Haha perfekt beskrivning.


Sov gott sömntutor :)


<3

Av Pernilla Salo - 13 mars 2008 07:29

Igår pratade jag, sofia, dalal och anton om spindlar och andra icke trevliga varelser. Hur många man egentligen sväljer per år, hur dom kan krypa in i örat och så. Hur som helst, äckligt.


Så igår när jag skulle somna, tror du inte att det kommer framkrypande en spindel vid min säng, på golvet. Jag får panik, och tar förlängningssladdesuttaget ( långt ord)  och dödar den. Och spindeln var inte liten heller. Ursch ! Och förlåt för att det regnar idag, kan nog vara mitt fel.


Sen vågade inte jag sova i mitt rumt pga det. Så jag skakade mitt täcke och min kudde så att jag kunde vara säker på att det inte fanns ngn spindel där i. Sen gick jag och la mig i soffan helt enkelt. Men, dom är ju så äckliga!


Så nu idag, går jag och tittar runt överallt, på golven. Jag går på helspänd. Vill bara till skolan, där finns det inga spindlar. Inte som jag sett iallafall.


Så storstädning blir det idag!


Ha en bra dag och glöm inte att skratta.


<3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards