Alla inlägg den 7 maj 2008

.

Av Pernilla Salo - 7 maj 2008 22:30

Hej då!

- Vi kanske ses någon gång igen.

Av Pernilla Salo - 7 maj 2008 17:34

När allt är sådär perfekt. Vad gör man då? Jo, man perfektar sig lite till. Ja, jag vet att det inte finns något ord som heter så. Men nu finns det, i alla fall i min värld. Och jag kommer så väl ihåg när man var liten och aldrig ville erkänna att man hade fel, då sa man så. Det gjorde i alla fall jag. Nu när jag har växt upp och mognat till mig lite (host host) så använder man inte uttryck som det. Utan istället kommer man på ord, vilket jag gjorde precis nu. När man ska iväg för att göra något man älskar, med dom man älskar, så ska man ju iväg och perfekta sig lite. Alltså, göra något som i mina ögon verkar perfekt. Känner mig smart just nu! (Eller inte)

 

Inte kände jag mig smart på matteprovet idag heller. Även om det visade sig vara lättare än vad jag trodde, så betyder det inte att jag klarade allt. Nej, nej, för det mesta satt jag och nynnade på låtar för att få tiden att gå. Och om jag inte gjorde det, då kollade jag på Sofia och svarade samma sak som henne. Men, äh! Sånt är livet. Man kan inte vara bra på allt, som jag sa till Johan igår. Man får helt enkelt vara bäst på det man är bra på istället. Det andra reder sig ändå.

 

Idag drog vi igång poolen också. Men vart är våran heta poolskötare? Som alla rika snygga tjejer har i filmer. Nej, i min familj är vi inte vidare rika, eller vidare snygga, så jag fick helt enkelt vara poolskötare själv. Nu väntar jag bara på att vattnet ska bli så klart så man kan ligga på madrassen och flyta och förhoppningsvis bli lite brun också. Det skadar ju inte!

 

Skriver nog sen!

<3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards