Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Pernilla Salo - 18 maj 2008 22:03

Ingen kan trösta mig när det gäller den här biten. Salta tårar på torra spruckna läppar är inget vidare och ni måste uppleva det för att kunna lida med mig. Eller så vill ni helt enkelt inte lida med mig och jag förstår er isåfall. En lång natt, blir till en lång morgon och säkert en lång dag också.

Men jag överlever. Det har jag ju alltid gjort.                                            <3


.

Av Pernilla Salo - 18 maj 2008 18:40

I would change the world if I had a chance.

But, won't you let me?

Av Pernilla Salo - 18 maj 2008 11:24

Jobb, jobb, jobb idag. Mestadels av min dag kommer handa om jobb.

Om det hade varit en fredag hade jag varit sur, om det hade varit en måndag njae kanske litegrann då. Men eftersom det är en söndag så ser jag faktiskt fram emot att jobba. Jag får komma iväg lite hemifrån, lämna tankarna och tjäna lite pengar istället. En perfekt kombination.

Vi hörs senare!


<3

Av Pernilla Salo - 18 maj 2008 02:21

Jag har gjort allt jag kan. Jag har förlorat mig själv i dig. Jag har sett dig gå ifrån mig. Jag har sett din kärlek. Jag har känt den och jag har tappat bort den.

 

Jag har gjort allt jag kan. Jag har sett dig älska mig. Jag har sett dig ge upp. Jag har känt dig bredvid mig. Jag har haft det, men tappat bort det.

 

Jag har gjort allt jag kan. Jag har förstått, jag har insett och jag har gett upp. Jag har sett dig ledsen, jag har sett dig glad. Men jag har tappat bort det.

 

Jag har gjort allt jag kan. Jag har testat gränserna, jag har tittat djupt in i dina ögon, jag har hört dina andetag intill mig. Jag har hört det, och jag har tappat bort det.

 

Jag har gjort allt jag kan. Jag har sett dig försvinna och jag har sett dig komma tillbaka. Jag har fingrat på känslan och jag har tappat bort det.

 

Jag har tappat bort det.

Jag har misslyckats igen.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards