Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Pernilla Salo - 11 maj 2008 19:54

Fick mitt första myggbett igår. Och det är nästan nostalgi. Sådär, allra första för sommaren. För nu måste ni medge mina vänner att det faktiskt är sommar.


Poolstatus: 24 grader

Och jag badade idag! Bästa söndagen på länge.

<3

Av Pernilla Salo - 11 maj 2008 12:00

Lite minnen från gamla tider.


”Om du någon gång bildar en familj någonstans och ni sedan lever lyckliga i hela era liv. Så kan du väl åtminstone skicka mig ett kort, så jag vet att du mår bra”. (5 augusti, 2006)

 

”Ingen kan känna den oron jag bär inom mig, ingen kan någonsin förstå” (12 januari, 2007)


”I’m not so strong you think I am. I can’t hold you in my arms forever. I just can’t. But I’m afraid to let you go” (18 februari 2007) 


”Finns det ingen därute som kan rädda en ensam själ?” (18 mars, 2007)

 

”Man kommer alltid få gå med skulder och minnen från den jävligaste tiden i sitt liv, tonåren” (22 mars, 2007)

 

”Jag vet inte vad det är mamma, men jag tror det kallas kärlek” (8 april, 2007)

 

Jag kan säga en sak, jag har förändrats. Idag är jag så glad jag nog kan bli. Att vakna har aldrig varit så lätt. Och igenom att tänka på allt jag har nu men inte hade då gör mig till en lycklig människa. Jag mår bra, jag har ett värdigt liv, jag har förändrats. 

 

Hej

Av Pernilla Salo - 11 maj 2008 02:35

Hej

Som jag redan har berättat idag, så var Tove först med och bada i poolen. Vem kom då tvåa? Jo, Mårten. Trea Johan och ja, sen har väl ingen mer badat. Fy på mig! Men som man säger: Ettan förlora, tvåan vann, trean tappa byxorna, fyran försvann. Ja, så sorry Tove, grattis Mårten, stackars Johan och hej då med mig. Puh, tur att det bara är en ramsa.

 

I alla fall, idag blev det RENT med boysen. Den enda som verkligen tittade hela filmen var Mårten och det var duktigt. RENT är en av dom bästa filmer jag sett, och efter att ha sett filmen ett antal gånger och efter att ha hört låtarna massor, så sjöng jag med hela tiden. Fullkomligt älskar låtarna.

 

Just ja, fotboll blev det för hela slanten också. Riktigt kul med en massa folk och en massa stoj. Måste bara säga att jag blev imponerad av Nikkos skills. Det var kul, när gör vi om det?

 

Nej, detta inlägg blev inget intressant alls. Bara jag som vräker ut mig dagens händelser, som i era ögon kan verka ganska så ointressanta. Så det är väl lika bra för mig att säga god natt!

 

– Le idag, vänta inte till i morgon! (Citat från en mycket god vän)

 <3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards