Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Pernilla Salo - 30 maj 2008 14:12

Nu sitter jag ute och njuter av den sista Karlstadvärmen innan jag beger mig till Stockholm. Solning är det som står högst upp på prioriteringslistan för idag. Sen står det med stora bokstäver PACKA. Och det är precis vad jag ska göra nu. Packa kläder och smink och vette kattsingen mer. Jag gillar inte att packa och gör det oftast precis innan jag ska någonstans. Men, men det måste göras.

 

Jag ska vara i Stockholm tills på söndag. Och träffa min syster och titta på gymnastik i allra högsta grad. SM närmare bestämt. Så det kanske inte blir så mycket bloggande för min del. Jag ska försöka låna min systers dator och picka sönder hennes tangentbord istället. För att ha kontakt med mina kompisar, om det nu är visa msn eller genom att blogga, det spelar inte någon roll. Det är i alla fall ett tidsfördriv jag gillar. Det är nästan som ett måste för dagen. Man skulle kunna säga med andra ord att jag är beroende av det.  

 

Någon mer än jag som var med på den proppfyllda bussen hem till Skåre förut idag? Man kunde knappt öppna dörrarna. Hemskt varmt var det också med allas andedräkter, kroppsvärme och allt var det nu var. Jag kan med ett härligt skratt säga att jag det var skönt och komma ut!

 

Nej, vi hörs. Och ta vara på värmen i helgen. Det ska jag försöka med så gott det går. Fast i en annan stad, på en annan plats med andra människor. Om det är något har jag alltid mobilen med mig. Och jag hoppas ni är snälla och skickar en massa sms då jag kommer tillbringa en hel eftermiddag i en bil då ni ligger ute och jäser på baksidan. Så extremt fubbigt!

 <3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards