Direktlänk till inlägg 24 maj 2008

Sofia-helg

Av Pernilla Salo - 24 maj 2008 03:12

Chocolate Fudge Brownie - löser alla dina problem!


En kväll med mycket mygg och sand i byxorna blev till en riktig myskväll. Först var det beachvolley som gällde, men myggen var på mig idag som bara den. Så vi drog hem till Sofia eller ska jag säga mitt hem dom närmaste dagarna. Tittade på 1408, fast nästan alla redan hade sett den. Den filmen gör mig dålig till mods och jag satt mest tyst hela filmen om jag inte skrek då. Filmen gör mig psykisk knäpp. Men om man funderar på budskapet är det ändå smart och grymt bra gjort. Huvudpersonen får välja att leva om en timme i helvete eller dö på något sätt. Om jag fick välja vilken timme som helst att leva om, vet jag nu direkt vilken timme det skulle vara. Jaja, helt klart värt att se filmen för er som inte redan gjort det.


Nej, nu ska jag gå till min partner som sitter vid andra datorn och spelar sorgliga gråtlåtar. Vi ska väl snart dra oss mot sängen och tro mig gott folk, vi ska sooova! För både jag och Sofia sitter och nickar och blundar lite halvt sådär ibland när man har en stund över.


Men ha det nu mysgott och sov, så hörs vi i morgon! Då är det förresten Euro Vision Songcontest, Go Charlotte, och snälla allt folk som kommer i morgon, kom inte för tidigt.

Puss

<3

 
 
Malin

Malin

24 maj 2008 10:32

Oh, jag älskar verkligen den glassen! Det är den godaste som finns :)

http://malinsjoberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Salo - 28 oktober 2010 21:20

http://pernillasalo.wordpress.com

Av Pernilla Salo - 24 oktober 2010 17:49

Unika läsare, vad gör ni här? Trots att jag tvivlar på er smak, så är jag ändå tacksam. För att ni återvänder och för att ni väntar. För jag antar att det är det ni gör? Om ni inte mot förmodan älskar att titta på min bloggbanner, vad vet jag...

Av Pernilla Salo - 20 oktober 2010 23:37

En klump i magen redan innan jag tagit steget hit. Inte blir det bättre av att göra ett par förvirrade. Eller i alla fall ta en bit av deras tid. En tid som hade räckt till att kyssa någon i sin närhet. Eller skickat ett sms till en kompis ...

Av Pernilla Salo - 12 september 2010 23:11

Har nu kommit en bit på vägen. Eller i alla fall till insikt. Åt skogen med ångesten om kvällarna. Åt skogen med tomma mejl och en trasig inkorg. Åt skogen med förhoppningar och drömmar. Jag var nog inte menad för det här ändå. Ett arbete...

Av Pernilla Salo - 7 september 2010 22:42

Oavbruten tankeverkstad. Rädd för att hamna sist. I både kön till dina dagar, men så även till ditt hjärta. Rädd för att inte hinna fram. Till varken perfektion, eller mållöshet. Depression, Eller beslutsamhet. I ständig o-utvecklin...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards